Skriv din beskrivning här!

stockholm

Kom hem från sverige idag, åkte igårmorse med Moa, Celic, Alexandra och Heidie. Vi shoppade lite och sen gick vi till hotellet och lämnade alla grejjer innan vi åkte vidare till gröna lund och sommarkrysset. The Fooo, Yohio, Brolle, Amanda Fondell och Jonas Gardell uppträdde. Vi stod utanför själva området med bänkar och så, men längst fram mot stängslet. Så Gry vinkade till oss och the Fooo var bara 2 meter ifrån oss.
Vi hann också åka lite saker, jag tvingade mig upp i insane och det var det värsta jag någonsin gjort. Fyfan alltså. 
Sen idag så hann vi med lite shopping till innan vi tog bussen och båten tillbaka hem. Jag är sååå glad för att jag äntligen köpt ett bareMinerals puder. Hade tänkt beställa ett men nu köpte jag på Kicks och fick exakt rätt färg och allt. Hittade också en perfekt svart kjol inne på Topshop och lite andra saker.
Jag och Celic lyckade också tappa bort oss inne på NK och det var ett stort misstag. Jag höll på att dö när vi gick förbi Hunkydory, Acne, Michael Kors, Marc by Marc Jacobs osv och jag hade knappt pengar kvar. Det var som tortyr att se alla fina saker men inte kunna köpa något :(
 
Men nu måste jag sova, ska upp 7 imorgon för skolan börjar. Lägger upp bilderna imorgon :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback