Skriv din beskrivning här!

VIP ROCK ME EARLY ENTRY 14 JUNI

Efter att ha köat på ticnet i över en timme med 2 datorer och en ipad så var vi helt övertygade om att vi kommer att bli tvugna att tälta i 1 vecka före konserten. Eller betala 3 gånger ordinarie pris.
Sen släppte de helt plötsligt en till konsert och då jävlar fick vi typ eld i röven. Jag sprang fram och tillbaka från vardagsrummet till "datarummet" flera gånger och det slutade med att jag satt med paddan bredvid sophie som hade datorn och sökte efter biljetterna om och om igen tills sophie plötsligt urbrister "dina biljetter är preliminärbokade" "va? Vaaa? VAAAAA MAMMMMAAAAAAAAA VI HAR DEEEEEEM!!

Så istället för att behöva frysa 1 vecka eller jobba som tomtenissar på julmarknaden så blir det ståplats i röda sektionen med early entry 14 juni.... Kommer nog inte fatta det förens jag står inne i friends arena igen.. ❤

Dessutom så bokade vi också sittplatser till syrran och min mammas gudbarn :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback