Skriv din beskrivning här!

VIP

Är så sjukt stressad/taggad/gråtfärdig/superglad för imorgon släpps One Direction biljetterna! Jag och Sophie ska försöka få VIP biljetter (Rock Me paketet) och jag är somsagt, extremt orolig att vi inte kommer få dem. 
Förra konserten hade de bara halva friends arena och bara sittplatser (stolar på golvet) men nu har dom hela och då är det ståplatser på golvet vilket betyder att vi i princip kommer bli tvugna att tälta eller slåss
OM vi nu inte får VIP för då får vi gå in i arenan före alla andra och ta platser längst fram. 
 
Förra gången fick jag och mamma jättebra platser utan att vi visste om det haha :) Parkett rad 40 och kommer inte ihåg numret på stolen men högra sidan längst åt vänster. Så vi satt 40 rader ifrån scenen och 10 meter från den lilla platformen. Sen när de åkte ännu längre ut i publiken så var jag 3 meter ifrån Niall 
 
Får väl se om jag kan sova inatt.. Har vart hemma från skolan och sovit nästan hela dagen så skulle väländå inte lyckas. Sophie kommer hit vid 9 imorgon eftersom att hon också är sjuk :(
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback