Skriv din beskrivning här!

bästa filmen jag sett på länge

Helt underbar, spännande, sorglig och magisk film! 10 gånger bättre än sista twilight filmen (som enligt mig bara innehöll vampyrsex och bråk om renesmee), bättre än avatar (slår dock inte avatars animeringar osv, men jag tyckte handlingen var tråkig).
Filmen handlar om en indisk pojke som är med i ett skeppsbrott och hamnar i en livbåt med en bengalisk tiger. När man ser trailern så tror man att det bara handlar om när de sitter i en livbåt och guppar runt på havet, men det är så mycket mera! Jag vill inte avslöja för mycket, men det händer massor!
Jag älskar tigrar och tycker att Richard Parker (tigerns namn haha) är sjuukt söt och grät till och med mot slutet! (har gråtit över en annan film i hela mitt liv och den handlade om vargar)
 
En helt klart sevärd film! :)


Om du anser så om sista Twilightfilmen så har du verkligen inte läst boken ordentligt. Filmen speglar boken nästan ordagrant, en ypperlig skildring av boken faktiskt, vilket inte har skett tidigare. Om du ansåg att den mest innehöll "vampyrsex" så var det väl det enda du fokuserade på genom filmens gång. Läs boken på riktigt nästa gång så kanske du förstår.

2012-12-28 · 21:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback