Skriv din beskrivning här!

ny blogg!

så, nu har jag skapat en ny blogg. orkade helt enkelt inte fortsätta på min gamla, linneaelise.blogg.se. så nu fixade jag en ny istället. :) 
 
och jag tror inte att det kommer så många nya besökare men iaf, jag heter Linnéa Eriksson och bor på Åland. jag är beroende av choklad, är (enligt läkare) dammalergiker men har världens stökigaste rum, jag har tränat taekwondo i lite mer än ett år nu, men har inte kunnat träna de senaste veckorna eftersom jag har haft så mycket prov och läxor. och precis som typ 70 % av alla andra fjortonåriga tjejer så är jag besatt av One Direction och Justin Bieber. jag har en svindyr systemkamera som jag släpade runt på i ca 1 år tills jag inte orkade längre. nu ligger den och samlar damm någonstans i mitt rum. jag pluggar som en dåre till prov klockan 11 på kvällen dagen före och blir inte nöjd om jag inte får minst 9a, jag älskar att baka men mina kära föräldrar tycket att jag stökar ner hela köket så mycket att jag oftast inte får.  
 
så, nu får det räcka med onödig information. här kommer en bild på mej istället :)
 
hoppas ni gillar min blogg ^^
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback