Skriv din beskrivning här!

städat rummet

har just städat och dammsugit rummet, sitter just nu och nyser och kämpar för att andas typ. kanske borde städa lite oftare... 
 
iaf så var vi till kyrkan med skolan idag och eftersom att det var i lemlands kyrka så fick jag sovmorgon till tio före 9 <3 vi missade de 2 första lektionerna också. hade bara gympa, historia och biologi sen. på gympan så klättrade vi och jag kom hela vägen upp till taket på den första. :D klarade inte av det förra året, fick panik halvvägs upp och ville ner. men efter klassresan och alla tortyrredskap som apstolpen och jakobsstegen så verkar min höjdrädsla försvunnit. altså för de som inte vet vad apstolpen är - en påle som var 10 m rakt upp luften som man skulle klättra upp på, ställa sig på den och hoppa ut och ta tag i en trapets. jag kom hela vägen upp men sen började det regna så jag kom inte upp på f-nskapet.. :( dock så tror jag att moa/celic/wanja/heidie tog bilder.. måste fråga om dom kan skicka några. HÄR är annars länk till kloten hemsida där det finns en bild. :)
 
men nu ska jag se senaste the vampire diaries och glee avsnitten, yay c: 
 
fin instagram bild från idag, heter linneaelise på instagram btw!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback