Skriv din beskrivning här!

ny design

Eftersom att jag är lat och blir oftast skitsur när jag ska försöka göra egna designer så använde jag en färdig från bloggdesign.nu. ändrade såklart headern och krånglade med länkarna ett bra tag innan det äntligen fungerade! :) som ni kanske märker så blir jag arg av att bara lägga in lite koder i stilmallen/kodmallen haha, har allt för många gånger suttit flera timmar i sträck med femtiotusen olika koder som ska ändras och bytas ut och det har alltid slutat med att jag bara sket i det och så har bloggen sett hemsk ut. fast nu är jag faktiskt nöjd :)
 
 btw så är alla bilder i arkviet för små och göteborg inlägget är fucked up.. vet inte vad som hände men vissa bilder syns inte och dessutom så är det två likadana inlägg? ska fixa det så fort som möjligt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback