Skriv din beskrivning här!

one way or another

har vart väldigt upptagen med att sova de senaste dagarna så har inte orkat hunnit uppdatera.. :/ men iaf, tänkte skriva ett snabbt inlägg före jag går och lägger mig tidigt eftersom att jag åker till sverige imorgon! :D ska till uppsala med mamma och köpa massa kläder. vi hade tänkt åka till stockholm men jag orkar inte springa runt med massa shoppingkassar som väger typ 15 kg och sen åka typ världens ofräschaste buss och mamma vägrar köra till stockholm så vi far till uppsala istället. 
 
annars så har jag vart hos min morbror med typ halva släkten idag. vi åkte pulka efter crossen, åt tacos och blåste såpbubblor. (fick även x antal leksaker i huvudet och 10 liter dreggel över mig av kusinerna som är typ ½ och 3 år gamla..) och enda sen jag kom hem så har jag lyssnat på denhääääär låten om och om igen:
 
 
 
så jäääävla bra. och niall är ju för söt och zayn är så snygg och harry och liam och louis asdfghjkl
 
iaf, nu måste jag sova, ska upp kl 6 imorgon.. :/ godnatt! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback