Skriv din beskrivning här!

senaste dagarna

har vart på konfaläger från fredag till lördag, var till kyrkan idag och sen bakade jag och madde brownies och nu sitter jag här med datorn. borde plugga kemi och tyska :/ 
 
har inget mer att skriva, måste sova annars kommer jag vara död imorgon. lägger in liteinstagram bilder i brist på annat, heter linneaelise på instagram btw! :)
 
 
 
1. fredagkväll.. alla var väldigt intresserade av den kristna trons ABC haha.. 2. anteckningar och hallonté. försöker lära mig att skriva skrivstil men det går inte så bra x) 3. madde myser med Gosan medans vi väntade på att kakan skulle bli klaaar. 


Hejhej, har en super roligt tävling på bloggen, där man kan vinna 2 biobiljetter. http://bilderbyalice.se/2013/january/vinn-2-biobiljetter-2.html#comment massa förlåt om du inte gillar sånahära kommentarer!

2013-01-30 · 15:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback