Skriv din beskrivning här!

3 random saker

skrev kemiprovet sista timmen, var sjukt stressad utan anledning och bara öste ur mig allt jag har läst och lite till haha. det finns en risk att 70 % av allt jag skrev inte ens har med syror att göra... 
 
har förvånansvärt mycket pengar just nu. brukar ha typ 10 euro på kontot 1 vecka efter att jag fått min månadspeng men hade till och med kvar pengar från förra månaden + ska få pengar för de 2 senaste proven (9a i tyska och 9a i religions uppsatts). känner mig rik <3 
 
vill utomlands. helst igår. eller iförrgår. amanda är i frankrike och sophie åker denhär (eller var det nästa?) vecka.. :( ska antagligen till turkiet/grekland/italien i augusti men jag orkar inte vänta så länge :(
 
 
avslutar dethär väldigt osammanhängade inlägget med sjuuukt bra låt som jag har lyssnat på hela helgen:
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback