Skriv din beskrivning här!

life's for the living so live it, or you're better off dead

har sovit hela natten och dagen (12.00 - 12.00 & 13.30 - 18.00) så nu är jag jättepigg haha, drack dessutom en halv kopp te så har värsta kicken.. 
iaf, tänkte bara skriva ett kort inlägg före jag måste plugga lite kemi. är världsbäst på att prokrastinera (heter det så?). vi har prov på tisdag och kemi är ett av de svårare ämnena som man måste kunna massa saker utantill. vi håller på med syror så vi måste veta typ deras egenskaper, vad jonerna kallas och bla bla.. :c
 
annars så har jag hittat en helt underbar artist. har spelat hans låtar på replay hela dagen, älskar alla hans låtar men speciellt dessa:
 
 
  
 
hörde 'let her go' på radion igår och blev helt kär, sökte upp den direkt när jag kom hem och sen var jag fast. har druckit te och lyssnat på all the little lights hela kvällen <3
 
men nu måste jag plugga lite och sen sova, godnatt :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback